2013. szeptember 3., kedd

Paleo kolbászos pogácsa


Úgy megkívántam a pogácsát, körülnéztem otthon és megakadt a szemem a jóféle csabai kolbászon, máris tudtam mit süssek. :)

Hozzávalók:

10 ek őrölt lenmag 
3 ek őrölt szezámmag 
3 db tojás
Egy jó marék kolbász apróra vágva 
2-4 púpozott ek zsír 
Aki úgy gondolja tehet bele még fűszer (só, bors, kömény) én nem tettem bele, mivel a kolbász is kellőképpen fűszeres

A hozzávalókat alaposan összedolgozzuk, hogy kellően rugalmas legyen (ennek függvényében adjuk hozzá a zsiradékot vagy a lisztet). A tésztából gombócokat formázzunk, kissé összelapítjuk és sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük. A tetejüket bevagdossuk, 180 fokon kb 20 percig sütjük. 

A végeredmény egy nagyon finom, ízletes jó állagú pogi. Legközelebb töpörtyűvel próbálom ki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése