2014. január 5., vasárnap

Paleo karfiol pizza


Pizza hmm vékony tésztás ropogós, sok sajttal...na igen imádtam, de most már ilyet nem eszek. Tegnap akartam csinálni valami finom vacsorát snowboardozásban megfáradt harcosomnak és így jutottam el a pizza gondolatáig. Találtam egy remek receptet amihez nem kell semmilyen liszt, vagy őrölt mag ( az ünnepek alatt kicsit sok maglisztes sütit ettem/tünk szóval nem árt egy kis szünet) csak karfiol, kiváló! :)

Hozzávalók:

70 dkg karfiol
2 tojás
reszelt sajt
só, bors

Feltét:
paradicsompüré (cukor és só nélküli)
olívabogyó
friss bazsalikom levél
oregáno
sonka
kolbász 
sajt, sajt, sajt

A karfiolt ledaráljuk, majd egy tepsiben kis kókuszolajon dinszteljük majd pároljuk kb 10 percig. 


Lehűtjük a karfiolt, majd összekeverjük a tojással és egy kis reszelt sajttal. Sütőpapírral bélelt pizza sütőbe nyomkodjuk a masszát.


180 fokra előmelegített sütőben elősütjük  kb 10 percig, amíg a teteje el nem kezd barnulni.
Utána jön a legjobb rész :), megpakoljuk minden földi jóval.
Megkenjük a tésztát a paradicsom pürével.


Majd jöhet a többi finomság saját ízlésünknek megfelelő sormintában elhelyezve.


Kész is vagyunk mehet vissza a sütőbe olyan 15 percre.


A végeredmény: isteniii, komolyan, alig bírtam egy szeletet "megmenteni" a fotó kedvéért :). Nagy sikere volt, próbáljátok ki! ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése