2016. február 8., hétfő

Avokádós csokitorta (glutén-, laktóz-, és cukormentes)


Hozzávalók:
Tésztához
4 tojás
4 ek eritrit (ezt használtam)
1 ek tápióka liszt (ezt használtam)
3 ek rizsliszt vagy zabliszt, mandula liszt
 fél kk sütőpor
4 ek víz

A tojásokat szétválasztjuk, a fehérjéből kemény habot verünk, a sárgáját az eritrittel habosra keverjük majd hozzáadjuk a liszteket és a vizet. A hab egy harmadával fellazítjuk a sárgájás tésztát majd óvatosan a többi habot is hozzáadjuk, körkörös mozdulatokkal elkeverjük. 
Formába öntjük és 180 fokra előmelegített sütőben 17-20 percig sütjük. 

Avokádós csokikrémhez:
2 db avokádó
1 banán
1 ek kakaó

Az avokádó belét kikanalazzuk és összeturmixoljuk a banánnal és a kakaóval.

Dió grillázshoz:
1 ek kókuszolaj (ezt használtam)
1 ek eritrit (ezt használtam)
1 tk fahéj
dió

Az olajat felolvasztjuk majd hozzáadjuk a többi hozzávalót és összepirítjuk.

Csoki bevonat:
2 kocka min. 70 % étcsoki
1 ek kókuszolaj (ezt használtam)

A csokit felolvasztjuk az olajban. 

A megsült tésztát megkenjük az avokádó krémmel, majd bevonjuk a csokival végül rászórjuk a dió grillázst.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése