2016. február 1., hétfő

Sós gofri (glutén-, és laktózmentes)


Mostanában nagyon megszerettem a sós gofrit, a kedvenc reggeliim egyike. Sonkával, szalámival vagy akár kolbásszal is megtölthetjük, mindenhogy nagyon finom. Próbáljátok ki! ;)

 Hozzávalók:
2 ek tápióka liszt (ezt használtam)
3 ek barna rizsliszt
1 tk útifű maghéj (ezt használtam)
3 ek zöldbanán liszt (ezt használtam)
 (bármilyen gluténmentes liszttel helyettesíthető)
1 ek hajdina liszt
1 tojás
fél kk sütőpor
3 ek kókuszolaj (ezt használtam)
kb 1,5 dl víz vagy növényi tej


A hozzávalókat összekeverjük a folyadék (víz vagy növényi tej) kivételével, majd elkezdjük adagolni a folyadékot, addig amíg egy sűrűbb palacsinta tésztát nem kapunk. 
Elkezdjük kisütni, egy kevés tésztát adagolunk a gofri sütőbe, amire ízlés szerint halmozunk sonkát, szalámit kolbászt stb, majd még egy kis tésztával befedjük és kisütjük. Még melegen egy kis sajtot is szórhatunk rá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése