2014. április 1., kedd

Paleo epres joghurt, ami simán veri a Cserpest


Az epertorta krémjéből maradt egy kicsi, így poharakba töltöttem és lehűtöttem...aztán megkóstoltam és valami mennyei íze van, komolyan felveszi a versenyt a Cserpessel, sőt. Azt hiszem fogok még csinálni többféle íz variációban is, főleg, hogy jön a gyümölcs szezon.

Hozzávalók:
3 dl cocomas kókuszkrém
5 ek és 2 ek xilit
50 dkg eper (pár szemet kivettem a díszítéshez)
2 tk zselatinpor

Az epret botmixerrel kicsit összeturmixolom az 5 ek xilittel, majd felforralom, leveszem a tűzről kicsit hagyom hűlni, majd belekeverem a zselatint és felforralom, majd hagyom teljesen kihűlni.
A cocomast 2 ek xilittel kemény habbá verem, majd a  kihűlt eper harmadával összekeverem. 
Poharakba töltöm, méghozzá úgy, hogy az aljukba teszek pár kanál eper masszát majd jöhet rá a cocomasos "joghurt". Lehűtöm és boldogan elkanalazgatom. 




A végeredmény: huu hát, hogy is mondjam, iszonyúan finom, teljesen oda vagyok, pedig sose voltam egy nagy joghurt fan, de ez, mennyei, puha, ízletes, gyümölcsös, de nem geil, eteti magát...

A hozzávalókat megtaláljátok jó áron a Diétás - Ételek Webshopban Egész májusban kedvezmény jár a blogra látogatóknak az alábbi kuponkóddal: 
DÉWPILLECUKORKAK -5%


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése